Artikelen Retourneren:

Alle voorwaarden omtrent retourneren zijn opgenomen in de algemene voorwaarden

Wanneer mag ik mijn artikelen retourneren?  

Binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen, indien voldaan aan de volgende voorwaarden:  

  • De artikelen zijn onbeschadigd. 
  • De artikelen zijn ongebruikt en compleet. 
  • De artikelen zijn niet volgens eigen individuele keuzes of beslissingen en specificaties vervaardigd, of ze zijn niet duidelijk voor een specifiek persoon bestemd. 

Hoe retourneer ik mijn artikelen?   

Een retour kan per mail worden aangevraagd of via onderstaande procedure. Geef tijdens je aanvraag aan om welke order en producten het gaat. Geef tevens aan wat de reden om te retourneren is, hiervoor kunnen de onderstaande categorieën gebruikt worden.

  1.    Verkeerde product besteld
  2.    Verkeerde product ontvangen
  3.    Kwaliteit is niet naar verwachting
  4.    Het product is beschadigd.
  5.    Anders, namelijk…

Producten zijn defect/verkeerd geleverd

Zijn de bestelde dartartikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen. Lees hieronder wat je kunt doen. Neem contact op met onze klantenservice via  info@dartshopleiden.nl en geef duidelijk aan om welke producten het gaat en wat er mankeert.

Hieronder vind u de geldende regels.

  • De verzendkosten die u maakt bij het retour sturen zijn ten alle tijde voor uw rekening. (tenzij het een fout van onze kant betreft)
  • DartshopLeiden is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan tijdens het verzendproces.
  • Ruilen en of retour dient ten alle tijden binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gemeld te worden via info@dartshopleiden.nl
  • Indien u een (Voordeel) pakket heeft aangekocht, dient dit gehele pakket retour gestuurd te worden

Wat gebeurt er daarna?  

Zodra uw bestelling in goede orde is ontvangen door onze klantenservice gaan wij over tot het retourneren van uw aankoopbedrag. De kosten voor het retourneren liggen bij de koper van de artikelen.  Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort, heb je het binnen deze termijn nog niet ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.  

Wanneer er 14 dagen verstreken zijn, zijn wij niet verplicht om retourzendingen te accepteren. Wettelijk gezien moet kennisgeving van klachten binnen bekwame tijd gebeuren. In onze Algemene Voorwaarden is opgenomen wat wij als bekwame tijd beschouwen.

Download hier de benodigde retourformulier of neem contact op met onze klantenservice:

Retourformulier DSL