Klachtenprocedure2018-07-13T11:54:33+00:00

Klacht n.a.v. internetbestelling

Heeft u een klacht over een artikel dat u online heeft gekocht in de dartshop van Dartshop Leiden?
Dan kunt u uw klacht indienen via onze klantenservice.
Stuur een e-mail naar info@dartshopleiden.nl.
Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel.
Wij nemen binnen 7 dagen contact met u op via e-mail of per telefoon.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.dartshopleiden.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 354 reviews.

Dartshop Leiden en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring. Ga voor meer informatie naar op de pagina cookies.